یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۰:۱۸

معاون استاندار بوشهر:
توسعه استان بوشهر بر محور دریا پایه‌ریزی شد

باشگاه خبری فراساحل: معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه دریا و سواحل توسعه این استان در اسناد بالادستی بر محور دریا پایه‌ریزی شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از تسنیم، سعید زرین‌فردر آیین اختتامیه نمایشگاه تخصصی  توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته به آن، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های استان بوشهر سواحل و دریای خلیج فارس است اظهار داشت: استان بوشهر طولانی‌ترین مرز دریای با خلیج فارس دارد که این مهم ظرفیت استان را برای بهره‌برداری از این عرصه افزایش داده است.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های دریایی استان بوشهر در نمایشگاه یاد شده نشان داده شد گفت: این نمایشگاه نقش مهمی در ارائه و نشان دادن قابلیت‌ها، توانمندیها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی استان بوشهر دارد که این مهم زمینه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری را فراهم کرد. معاون اقتصادی و منابع انسانی استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم این نمایشگاه در معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد:  توسعه استان بوشهر در اسناد بالادستی بر محور دریا پایه‌ریزی شده  و برگزاری این نمایشگاه می‌تواند در زمینه معرفی و شناسائی این قابلیت‌ها و ظرفیت‌ها بسیار مفید باشد.

زرین‌‌فر با قدردانی از راه‌اندازی نمایشگاه تخصصی  توانمندیهای دریایی، بندری و صنایع وابسته در بوشهر بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های حوزه ساحل در استان بوشهر طرح‌های مهمی در این بخش تدوین و اجرایی شده است. وی  توسعه گردشگری دریایی و ساحلی، تجارت و گسترش فعالیت‌های بندری را از برنامه‌های مهم در حوزه ساحل دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به این توانمندی توسعه زیرساخت‌های بندری از جمله اسکله‌سازی و ترمینال‌های تخصصی بندری در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله جزیره نگین بوشهر در حال اجرا است.



  کد خبر : 3162
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :